مثل هرسال/قسمت ششم

مثل هرسال/قسمت ششم
سلام سلام سلام سلام...

حالتون چطوره؟خوبین؟خوشین؟سلامتین؟...

اینارو میگم که فرصت پیدا نکنین بهم بدوبیراه بگین...

البته میدونم که شما مهربون تراز این حرفایین...

منو بابت این مدت طولانی تاخیرم ببخشید...

قبلاً هم گفتم که درسام زیاده...

حالا بعضی از دوستان منو مورد عنایت خودشون قرار دادن

و هرچی که دلشون خواست گفتن...اما درک متقابل هم خوب چیزیه...

خب حالا اینارو بیخی...

خواستم پیشاپیش سال نورو بهتون تبریک بگم...

برای همتون سالی پربرکت وپراز موفقیت آرزو میکنم...درسته غیبتم

طولانی بود ولی در عوضش براتون یه عیدی دارم...

اونم پست تپل خودمه...

امیدوارم که قبولش کنین وخوشتون بیاد...

دوستتون دارم دوستای مجازی...

خب دیگه برین سراغ رمان...

ادامه مطلــــــــــــــــــــــــــــبببب...!




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 4 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
زهره صادقی در تاریخ : 1391/4/26/1 - - گفته است :
با سلام
بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود
من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.
اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...
سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .
توفیق رفیق راهتان باد



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: